1 miesiąc ago

W grupie o niskiej sile wystąpiła jedna śmierć z powodu długotrwałej choroby sercowo-naczyniowej. Efekty agonistyczne, mierzone na podskalach zatytułowanych Suche usta , Itchy Skin , Sweating , Sleepy , Noise , Carefree i Drunken zwiększały się podczas leczenia w obu grupach terapeutycznych. W porównaniu z pacjentami z grupy o małej mocy, ci z grupy o wysokiej wytrzymałości zgłaszali znacznie większe efekty w odniesieniu do Itchy Skin , Sweating i Clammy Skin. Niektóre działania niepożądane zgłaszali tylko pacjenci w grupa o wysokiej mocy, w tym gniew, drażliwość, zmiana nastroju lub osobowości u sześciu pacjentów, uogólnione osłabienie lub dezorientacja u pięciu pacjentów oraz zawroty głowy lub utrata równowagi u dwóch pacjentów. Jeden pacjent miał myśli samobójcze z powodu pogarszającego się bólu w okresie zwężania, a jej główny lekarz zdecydował się kontynuować leczenie leworfanolem. Dyskusja
To podwójnie ślepe badanie odpowiedzi na dawkę wykazuje, że zmniejszenie bólu neuropatycznego osiągnięte przy wyższych dawkach silnego lewodermanolu opioidowego (poprzez zastosowanie preparatu o wyższej mocy) było znacznie większe niż zmniejszenie osiągnięte przy niższych dawkach (zmniejszenie bólu, 36 procent vs. 21 procent). Pacjenci losowo przydzieleni do kapsułek leworfanolowych o małej mocy przyjmowali zbliżoną do maksymalnej dopuszczalną liczbę kapsułek. Jednak średnie spożycie opioidów w grupie o małej sile, 2,7 mg na dzień, jest dalekie od poziomu placebo. U pacjentów otrzymujących powtarzane dawki 3 mg leworfanolu odpowiada aż 45 do 90 mg doustnej morfiny lub 30 do 45 mg doustnego oksykodonu – ten ostatni jest dawką, która została wykazana w badaniu kontrolowanym placebo w celu złagodzenia postherpetic neuralgia.12
Wybraliśmy projekt odpowiedzi na dawkę w badaniu kontrolowanym placebo z kilku powodów. Opioidy są już zatwierdzoną terapią bólu, a włączeni pacjenci odczuwają silny codzienny ból pochodzący z centralnego lub obwodowego układu nerwowego pomimo dostępu do leków nieopioidowych w celu kontroli bólu. Wyraźne skutki uboczne opioidów utrudniają utrzymanie oślepienia za pomocą nieaktywnego placebo, a aktywne placebo niosą ze sobą ryzyko niepożądanych skutków. Bez grupy kontrolnej otrzymującej placebo, zmniejszenia bólu nie można przypisać efektom opioidów. Znaczące różnice w zmniejszaniu bólu między grupami badanymi i powrót do poziomu wyjściowego bólu po odstawieniu leczenia opioidami silnie sugerują, że opioidy w wyższych dawkach skutecznie zmniejszają intensywność przewlekłego bólu neuropatycznego. W porównaniu z badaniem kontrolowanym placebo badanie zależności odpowiedzi od dawki nie jest w stanie wykazać różnic między grupami leczonymi w złożonych badaniach, które mogą być mniej wrażliwe na leczenie opioidami, takie jak nastrój i jakość życia. W naszych badaniach przewaga kapsułek o wysokiej wytrzymałości była ograniczona do poprawy zmniejszenia bólu.
Wysokie wskaźniki wycofania z badania, głównie z powodu działań niepożądanych, zgłaszano wcześniej w badaniach nad opioidami z powodu bólu neuropatycznego. W kontrolowanej placebo próbie skrzyżowania oksykodonu w neuralgii poopryszczkowej, 24 procent pacjentów nie ukończyło badania.12 Ostatnio, Raja i jego współpracownicy porównali morfinę o kontrolowanym uwalnianiu z tricykliczną przeciwdepresyjną nortryptyliną i placebo u pacjentów z neuralgią popółpękową.13 Chociaż zmniejszenie bólu z morfiną było lepsze niż w przypadku placebo, a tendencja do wyższości w stosunku do nortryptyliny, pacjenci w tym badaniu byli znacznie bardziej skłonni do wycofania się podczas fazy opioidoterapii
[podobne: zdrowie definicja wg who, artroskopia biodra nfz, zaburzenia sensoryczne u dzieci ]
[podobne: asymetria ułożeniowa, ziarniak naczyniowy, pasaż ursynowski 1 ]

0 thoughts on “Doustna terapia opioidowa w przypadku przewlekłego bólu obwodowego i ośrodkowego neuropatycznego ad 7”