Rozpuszczalny ligand CD40 w ostrych zespołach wieńcowych ad

1 miesiąc ago

Wygląda na to, że zdrowym kobietom ze zwiększonym poziomem rozpuszczalnego liganda CD40 w osoczu występuje zwiększone ryzyko wystąpienia zdarzeń sercowo-naczyniowych.16 Wzrost poziomu rozpuszczalnych ligandów CD40 jest wykrywalny w surowicy pacjentów z ostrymi zespołami wieńcowymi.17 W związku z tym zbadaliśmy wartość predykcyjną. poziomów rozpuszczalnego liganda CD40 w surowicy w odniesieniu do zdarzeń sercowych i wpływu abciximabu na inhibitor glikoproteiny IIb / IIIa u pacjentów z ostrymi zespołami wieńcowymi, którzy zostali włączeni do badania C7E3 Fab Antiplatelet Therapy in Unstable Resfractory Angina (CAPTURE) .18 Metody
Pacjenci z ostrymi zespołami wieńcowymi
Badanie CAPTURE objęło 1265 pacjentów z ostrymi zespołami wieńcowymi, u których w okresie spoczynku wystąpił nawracający ból w klatce piersiowej związany ze zmianami elektrokardiograficznymi. Przed randomizacją wszyscy pacjenci zostali udokumentowani przez koronarografię, aby mieć istotną chorobę wieńcową, ze zwężeniem wynoszącym co najmniej 70 procent średnicy tętnicy wieńcowej w miejscu uszkodzenia, które było odpowiednie do angioplastyki. Pacjentów przydzielono losowo do grupy otrzymującej abciximab lub placebo, a plastykę naczyń wieńcowych zaplanowano na 18 do 24 godzin po rozpoczęciu leczenia. Połączonym pierwszorzędowym punktem końcowym był zgon lub niezakończony zgonem zawał mięśnia sercowego podczas 30 dni i 6 miesięcy obserwacji.18
Pacjenci z ostrym bólem klatki piersiowej
Osobna próba walidacji składała się z 626 kolejnych pacjentów (465 mężczyzn i 161 kobiet, średnia [. SD] wieku, 62 . 12 lat), którzy mieli ostry ból w klatce piersiowej trwający krócej niż 12 godzin (średnia, 5,1 . 3,6) i nie mieli ST elewacja w elektrokardiografii. Obecność choroby wieńcowej udokumentowano jednym z następujących kryteriów: elektrokardiograficzny dowód niedokrwienia mięśnia sercowego (nowe zmiany odcinka ST lub odwrócenie załamka T) lub historia choroby niedokrwiennej serca (zawał mięśnia sercowego, rewaskularyzacja wieńcowa, pozytywny stres wysiłkowy test lub zwężenie o więcej niż 50 procent średnicy światła głównej tętnicy wieńcowej na poprzednim angiogramie). Wszystkich pacjentów obserwowano przez 30 dni w celu wykrycia zgonu lub niezakończonego zgonem zawału mięśnia sercowego. Protokół badania został zatwierdzony przez komisję etyczną w Hamburg Medical Board, a od każdego pacjenta uzyskano pisemną świadomą zgodę.
Analiza biochemiczna
Rozpuszczalny ligand CD40, rozpuszczalną P-selektynę, wysoce czułą czynność martwicy nowotworów . i rozpuszczalną wewnątrzkomórkową cząsteczkę adhezyjną mierzono za pomocą enzymatycznego testu immunoabsorpcyjnego (R & D Systems). Troponinę T zmierzono za pomocą testu immunoenzymatycznego związanego z elektrochemiluminescencją (Elecsys 2010, Roche Diagnostics), a białko C-reaktywne zmierzono za pomocą nefelometrii (Behring BN II Nephelometer, Dade-Behring).
In Vivo Platelet Activation
W podgrupie 161 pacjentów z bólem w klatce piersiowej (131 pacjentów z ostrymi zespołami wieńcowymi, 20 pacjentów ze stabilną chorobą niedokrwienną serca i 10 pacjentami bez choroby niedokrwiennej serca) aktywację płytek krwi oceniano za pomocą cytometrii przepływowej z użyciem sprzężonej z fikoerytryną glikoproteiny IIb Specyficzne przeciwciała monoklonalne (CD41, Dako) i skoniugowane z izotiocyjanianem fluoresceiny (FITC), specyficzne dla P-selektyny przeciwciała monoklonalne (BD Pharmingen)
[przypisy: dermatologia dziecięca, jakie są choroby zakaźne, transport medyczny łódź ]
[więcej w: nowy szpital w nakle i szubinie, euromedicus, kręcenie hula hop efekty ]