Wykorzystaliśmy system poczty elektronicznej uczelni i chronione przez college strony internetowe, aby szybko powiadomić uczniów o wybuchu epidemii, dostarczyć wiadomości o zapobieganiu, zarządzać i analizować ankietę oraz rekrutować przedmioty do badania przewozu. Kampus w Dartmouth, o wysokim standardzie przewodnictwa, umożliwił uczniom udział w śledztwie w czasie, gdy zainteresowanie było wysokie, a dane mogły być skutecznie wykorzystywane. To, czy nasze interwencje mające na celu powstrzymanie epidemii były pomocne, pozostaje niejasne. Wiadomości o zapobieganiu zachęcały uczniów do mycia rąk, szukania leczenia objawów zapalenia spojówek i zmniejszenia kontaktu, który sprzyjałby transmisji. Ponadto, żel do rąk na bazie alkoholu został rozdany studentom studiów licencjackich. Chociaż użycie żelu ręcznego poprawia higienę rąk w warunkach szpitalnych, 32,33 jego korzyści w sytuacji wybuchu społeczności jest nieznane. Nasza ocena skuteczności żelu do rąk mogła nie być rozstrzygająca ze względu na czas jej dystrybucji, tuż przed przerwą wiosenną. Liczba studentów, u których rozpoznano zapalenie spojówek, zmniejszyła się znacząco po przerwie, ale nie wiadomo, czy spadek ten był wynikiem naszych interwencji, zmniejszonego kontaktu między studentami w przerwie, czy też faktu, że nie było więcej podatnych uczniów w populacji uczelni.
Nadejście wiosennej przerwy było powodem do niepokoju i świętowania. Wielu studentów opuściło kampus z aktywnym zapaleniem spojówek lub nosicielami szczepu, a niektórzy uczniowie udali się do miejsc, które są popularnymi wakacyjnymi miejscami dla studentów. Wybuch zapalenia spojówek w Princeton, wywołany przez ten sam szczep zidentyfikowany w Dartmouth, sugeruje, że transmisja nastąpiła między dwoma kampusami. Uczniowie z tych dwóch szkół z Ivy League rywalizują w meczach sportowych i biorą udział w różnych wspólnych imprezach towarzyskich. Epidemie w innych kampusach uczelni mogą nadal występować.
Ponieważ dostępne szczepionki przeciw pneumokokom działają poprzez indukowanie swoistych przeciwciał swoistych przeciwko kapsułce polisacharydowej, środki kontroli zakażeń są jedynymi dostępnymi sposobami kontrolowania epidemii i zapobiegania sporadycznej chorobie wywołanej przez nieotoczkowane pneumokoki. Nowe szczepionki, które są obecnie opracowywane, są ukierunkowane na wysoce konserwatywne pneumokokowe białka powierzchniowe i mogą okazać się użyteczne jako środki kontrolne.34,35 Enzymy, które mogą zlikwidować karetkę, mogą być przydatne w przyszłych ogniskach36. Gdy pojawią się takie ogniska, badacze powinni ocenić, czy stosowanie kropli do oczu z antybiotykiem pomaga ograniczyć objawy i przekazywanie i powinno określić, które środki kontroli infekcji są użyteczne w zapobieganiu rozprzestrzenianiu się infekcji.
[przypisy: pasaż ursynowski 1, klinika stomatologiczna częstochowa, nfz sanatoria kolejka oczekujących ]
[więcej w: asymetria ułożeniowa, ziarniak naczyniowy, pasaż ursynowski 1 ]

0 thoughts on “Wybuch zapalenia spojówek wywołany przez nietypowe Streptococcus pneumoniae ad 8”