Wybuch zapalenia spojówek wywołany przez nietypowe Streptococcus pneumoniae cd

1 miesiąc ago

Wykorzystaliśmy uniwersyteckie bazy danych do porównania cech demograficznych osób, które odpowiedziały na ankietę, z cechami osób, które nie odpowiedziały. Badanie przewozu
Dwóch na pięciu uczniów, którzy odpowiedzieli na kwestionariusz, zostało zaproszonych do udziału w dochodzeniu w sprawie przewozu gardła.18 Po uzyskaniu pisemnej świadomej zgody, badacze użyli wymazów z alginianem wapnia, aby uzyskać próbki spojówkowe, nosogardłowe i ustno-gardłowe. Waciki umieszczono w odtłuszczonym mleku, tryptonie, glukozie i pożywce glicerynowej, 19 zamrożono i wysłano do CDC w celu przeprowadzenia hodowli, identyfikacji, serotypowania i PFGE. Wyniki laboratoryjne były powiązane z odpowiedziami na kwestionariusz.
Kontrola transmisji
Aby ograniczyć przenoszenie infekcji, rozpowszechnialiśmy wiadomości o profilaktyce za pośrednictwem poczty e-mail, plakatów i dzienników uczelni. Wiadomości na temat profilaktyki zachęcały uczniów, członków personelu i pracowników naukowych do częstego mycia rąk, unikania dzielenia się sprzętem do jedzenia oraz szukania opieki nad objawami zapalenia spojówek. Gdy już znana była przyczyna bakterii, zalecono miejscowy antybiotyk (sulfacetamid lub bacytracynę) dla studentów z objawami zapalenia spojówek. Na dwa dni przed przerwą wiosenną rozdaliśmy 4-oz butelki z żelem na bazie alkoholu (Endure 300, Ecolab), aby umożliwić studentom przechodzenie przez pocztę kolegialną.
Aby ocenić środki kontrolne, po wiosennej przerwie śledziliśmy wizyty w służbie zdrowia na zapalenie spojówek. Wszyscy studenci odwiedzający służby zdrowia w tygodniu po przerwie wiosennej zostali poproszeni o wypełnienie kwestionariusza składającego się z siedmiu przedmiotów. Żądane informacje zawierały przyczynę wizyty, informację, czy żel do rąk został pobrany ze skrzynki pocztowej ucznia i ile wykorzystał.
Lokalni lekarze podstawowej opieki zdrowotnej, okuliści i optycy zostali powiadomieni o wybuchu telefonicznym. Departament zdrowia i urzędnicy ds. Zdrowia w college u zostali powiadomieni o wybuchu epidemii za pośrednictwem cotygodniowego raportu dotyczącego zachorowalności i zgonów, a także listy e-mailowej dla służby zdrowia szkół wyższych.
Analiza statystyczna
Analizy statystyczne do kohortowego badania czynników ryzyka przeprowadzono przy użyciu oprogramowania Epi Info 2000 (CDC) i SAS, wersja 8 (SAS Institute). Regresja logistyczna została wykorzystana do skonstruowania wielu zmiennych modeli czynników niezależnie związanych z zapaleniem spojówek. Wartości P równe 0,05 lub mniej były uważane za wskazujące na istotność statystyczną. W badaniu przewozu przeprowadzono jednoczynnikową analizę czynników ryzyka dla przenoszenia szczepu epidemii, zgodnie z definicją PFGE. Powiązania czynników ryzyka z wózkiem, dla których wartość P wynosiła 0,05 lub mniej w teście chi-kwadrat, uznano za znaczące.
Wielkość wybuchu epidemii
Spośród 5060 studentów zapisanych w Dartmouth College na zimową kadencję 2002 r., 698 (13,8 procent) otrzymało diagnozę zapalenia spojówek między stycznia 2002 r. A 12 kwietnia 2002 r. (Ryc. 1). W podobnych okresach w 2000 i 2001 r. Odpowiednio 66 i 92 studentów otrzymało diagnozę zapalenia spojówek. W 2002 r. Liczba ataków wśród 3682 studentów i 1378 absolwentów wynosiła odpowiednio 18,7% i 2,5%
[hasła pokrewne: silne leki przeciwbólowe na recepte lista, dermatologia dziecięca, kręcenie hula hop efekty ]
[więcej w: nowy szpital w nakle i szubinie, euromedicus, kręcenie hula hop efekty ]